Posádka Amazonek měla sraz v 16:00 v loděnici. Holky přišly dříve a našly knihu, ve které byla zašifrována zpráva od Rychlého Šípa. Rozluštily jsme ji a vyšlo nám, že se máme vydat za Rychlým Šípem, kterého oživíme lektvarem ze Zlatého Bobra.

Měly jsme se vydat směrem Nový Hrádek. Našly jsme si směr a hurá na to. Šly jsme přes Pavlátovu louku do Libchyně a pak vzhůru na Sendraž.Nastalo prudké stoupání, ale s ním jsme si poradily hravě. Na Sendraži jsme musely zalepit prvních pár puchýřků, ale pokračovaly jsme dále i přes bolest, únavu a pot.

Zalepujeme první puchýře

Když jsme se doškrábaly na Hrádek, začalo se pomalu stmívat. Najedly jsme se, ale mezitím Sissi přišla SMS od Šípa, že se máme vydat do Olešnice v OH. Trochu nás to zlomilo, že musíme jít dál, ale nejsme „Máčky“, a tak jsme nahodily baťohy a šlapaly dál. Našly jsme si červenou znáču a vydaly se po ní. Došly jsme do Dlouhého a posléze do Olešnice, kde byla přestávka a „překvápko“.

Odpočíváme, únava vypadá u každého jinak

Tentokrát přišla SMS Veverce. Stálo v ní, že se máme vydat na Sedloňovský vrch. Ale jelikož už holky nemohly, hnedka za Oleškou jsme to zapíchly v nejbližším hájku, vytáhly spacáky a na 3 hodinky jsme si šly schrupnout.

Spaní v lese

Po 3 hodinách nás vzbudila Čert a my jsme si zabalily a šly dál po modré→Ruské údolí. Tam jsme si uvařily na vařičích gulášovou polévku a opět šlapaly dál a dál přes Knížecí cestu dál.

Áďa provozovala taktiku s kalhotami na hlavě

Vaření gulášovky

Sluníčko pomalu vylézalo a ukazovalo nám krásu Orlických hor

Krosly jsme to do Sedloňova a pak už vzhůru k Čertovi na chatu pro jídlo. Jídlo jsme našly, rozdělily jsme si ho a uháněly jsme na naši pravou chatu - Ádinu. Došly jsme do Deštného a tam jsme si koupily nanuka. Pak už nás Áďa vedla směr jejich chata. Došly jsme, jupí!!!

Konečně jsme došly.

Ty otužilejší se šly vykoupat do potoka a ostatní si vyndaly spaní. A když bylo 10:00, tak jsme zalehly a ihned jsme spaly. Z hlubokého spánku nás probudil déšť. Nahrnuly jsme se do chaty. A tam usnuly znova.

Tak tomu říkám čurbes.

Probudily jsme se v 18:00 a část šla do Deštného pro vodu, ostatní dělaly dříví a rizoto. Tak jsme se navečeřely a pak nám přišel dopis. Holky měly udělat výrobek z přírodního materiálu. Pustily se do toho. No a potom z částí ze Zlatého bobra, které dostávaly začaly vařit lektvar pro oživení Šípa. Vařily a pak začaly cvičit tanec. Když si byly jisté, že ho umí, vydaly jsme se k hrobu. Šly jsme vodou, bahnem, ale když jsme tam došly byl už z dálky krásně osvícen. Pak holky každá na hrob daly výrobky a Áďa vylila lektvar. Následoval tanec a potom jsme si zavázaly oči a povídaly o cestě sem a o Budoucnosti.

No a pak jsme se vydaly zpět s památečními diplomky, které jsme zde dostaly. V chatě jsme zalehly a spaly. Ráno jsme zaspaly, ale pršelo, takže to moc nevadilo. Nasnídaly jsme se, zabalily jsme si a uklidily a vyrazily do deště směrem zpět na bus. Autobus dojel brzy, my nastoupily a jely dom.

Ráno bylo opravdu nevlídně, ještě že odjíždíme.